31 Mayıs 2016 Salı

Paypal Alternatifi

Paypal'ın kapanmasıyla birlikte ödeme alma ve gönderme işlemlerinde payoneer daha da ön plana çıktı. Hem ABD banka hesabı, hem de ABD Paypal hesabı açmak için size gerekli olan tüm bilgiler sitemizde mevcut. Bir payoneer hesabı açarak zaten yurtdışı hesabınıza veya Türkiye hesabınıza veya Payoneer kartınıza ,ödeme almanız mümkün.



Ücretsiz payoneer hesabı açmak ve ilk 100$ ödemenize 25$ ödül kazanmak için sitemizdeki kayıt bağlantısını kullanabilirsiniz.

9 yorum:

  1. Yani bu sistem ile çalışırsak PayPal ile ödeme almaya devam edebilecek miyiz? Abd PayPal ile çalışıp paramızı abd bankasında biriktirebilecek sonra bir şekilde cekebileceksek ben heme sizin linkini üzerinden üye olabilirim

    YanıtlaSil
  2. Yani bu sistem ile çalışırsak PayPal ile ödeme almaya devam edebilecek miyiz? Abd PayPal ile çalışıp paramızı abd bankasında biriktirebilecek sonra bir şekilde cekebileceksek ben heme sizin linkini üzerinden üye olabilirim

    YanıtlaSil
  3. evet lütfen bu konuda bizi biraz aydınlatırmısınız. acil acil sıkışıp kaldık. böyle bir kolaylığı var ise hemen yapabilirmiyiz. asıl sorum yurt dışında açılan paypal hesabını türkiye IP si ile girip işlem yaparsak bunu paypal çok kolay bir şekilde görecektir. hesaplarımıza bloke koyabilirmi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunu bende dusunuyorum sanırım ABD uzerinden yeni bir hesap açmamız gerekecek.mevcut hesabı kullanamayız cunkü orada ABD banka hesap ekleme linki yok hemde IP nodan TR de oldugumuz bılınıyor napmalı ?? belemedım

      Sil
  4. Paypal ile ödeme alabilirsiniz fakat dolar olarak. Paranızı paypaldan hesaba çek dediğinizde payoneer kartınıza yüklenecek. payoneer kart da bir master card olduğu için tüm market ve atmlerde geçmektedir. kartla harcama yaparsanız komisyon yok fakat atmden nakit alırsanız banka komisyon alır. yılda 25.000 dolara yaklaştığında amerika paypal hesabı "sen hayırdır bu paralar nerden" der. ödemeniz 25.000 doları geçmezse bişey demez. ertesi sene bu 25.000 dolar olayı sıfırlanır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani 25.000 doları geçirirseniz bi bloke gelebilir ama zaten öncesinde uyarıyor paypal. ben bir yılda 20.000 ödeme alınca bununla karşılaştım. ve artık kullanmadım ertesi sene yine uyarı kalktı ama o sene de o kadar kazanamadım zaten.

      Sil
  5. Merhaba,
    Payoneeer master card beraberinde bir usa hesap numarası veriyor bildiğim kadarı ile. Usa de paypal hesabı açınca vermiş olduğu banka hesap nosunu oraya eklicez. Ancak forumlardan okuduğum üzere paypal bu hesap nosunu siliyormuş? Bu bilgi doğrumu acaba? Aktif kullanıyormusunuz? Teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Bunu bende duydum.Payoneer kartın verdiği hesap nosu ile paypalda sıkıntı yaşanıyormuş.Paypal hesabı askıya alıyormuş..lütfen bilgi tşkler

    YanıtlaSil
  7. Paypal mastercardlara ödeme yapmıyor.. VISA olmak zorunda..
    Ayrica payoneer banka bilgilerinide kabul etmemekte olduğunu deneyip söyleyenler var.

    Başarabilen var mı bu yöntemi merak ettim.

    YanıtlaSil